loading...

Kishreportage

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 23:10

بلیط لحظه آخری کیش

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 23:07

بلیط کیش لحظه آخری

اگر که قصد دارید تا از یکی از دیدنی ترین مقاصد تفریحی در جزیره کیش دیدن کنید پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به جزیره زیبای کیش که در جنوب ایران و استان هرمزگان قرار دارد دیدن کنید در ادامه این مطلب از مجله آلاین گردشگری قشم سلام قصد داریم ا شما را با راه های سفر ارزان به این جزیره آشنا کنیم.

بعضی اوقات برای افراد پیش می‌آید که باید در زمانی کوتاه و به صورت فوری خود را به شهر دیگری برسانند، سریعترین راه نیز تهیه بلیط هواپیما به شهر مقصد بوده اما در بعضی از مواقع از سال خصوصا در زمان های تعطیلات و آغاز فصل های گردشگری پیدا کردن بلیط هواپیما میتواند تبدیل به کاری سخت و دشوار بشود، این بین یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ین گونه از افراد خرید بلیط دقیقه ۹۰ کیش و یا بلیط های لحظه آخری است؛ این نوع بلیط ها که عموما در ساعات آخر باقی مانده به زمان پرواز برای فروش در دسترس هستند به نسبت قیمت اصلی بلیط ارزان تر و یا گران تر هستند که این موضوع بسته به زمانی که قصد سفر دارید و مقصد مورد نظرتان دارد.

راه های زیادی وجود دارد که شما میتوانید از آن طریق خود را برای یک سفر به یاد ماندنی به جزیره کیش برسانید اما راحت ترین آنها سفر با هواپیما بوده و که بسیار در بین مسافران معمول است.

سفر به جزیره کیش یکی از کارهای معمولی است که اکثرا گردشگران با نزدیک شدن به تابستان یا فصل های زمستان و پاییز که از بهترین زمان های سفر به جزیره کیش است، تصمیم به سفر به این جزیره را میگیرند؛ از این رو این جزیره جنوبی تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در ایران شده است که سالانه مسافران بسیاری را از سر تا سر ایران به سوی خود جذب میکند و اگر که شما هم قصد دارید تا سفری هیجان انگیز و به یادماندنی داشته باشید پیشنهاد میکنیم تا در بین لیست سفر های خود نام این جزیره زیبای جنوبی را جای دهید.بلیط لحظه آخری کیش

آژانس های هواپیمایی در بازه مشخصی اقدام به رزرو و یا خرید صندلی های یک پرواز به صورت چارتری میکنند و بعد از آن با تغییر قیمت بلیط های هواپیما را به فروش میگذارند، عوامل مختلفی نیز بر روی قیمت بلیط های هواپیما تاثیر گذار هستند، با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان پرواز در صورت فروش نرفتن صندلی ها آژانس هواپیمایی اقدام به فروش بلیط لحظه آخری کیش میکنند تا جلوی ضرر و زیان خود را بگیرند، معمولا نیز در این زمان ها بلیط های هواپیما بین ۱۰ الی ۱۵ درصد شامل تخفیف میشوند و شما میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر بلیط سفر خود را خریداری کنید؛ البته باید در نظر داشته باشید که اگر این روش را انتخاب کرده‌اید باید چمدان و وسایلتان حاضر بوده تا به محض خرید بلیط هواپیما خود ار به فرودگاه و پرواز تان برسانید.

طبیعتاً همه ما به دنبال این هستیم تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از خدمات مختلف استفاده کنیم، خرید بلیط هواپیما یکی از کارهای است که از واجبات سفرهای هوایی به شمار میرود و قطعا شما نیز به سایت ها و آژانس های مختلفی که اقدام به فروش بلیط هواپیما میکنند برخورد کرده‌اید و در این بین شاهد قیمت های متفاوت و متنوع از یک پرواز بوده‌اید، اگر که برای شما هم این سوال پیش آمده که علت تفاوت قیمت ها در چیست و از کجا میتوان ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را خریداری کرد، بهتر است تا همراه ما بمانید.

یکی از انواع رایج بلیط های هواپیما بلیط چارتری کیش بوده که از ارزان ترین و بهترین نوع بلیط ها به شمار میروند، البته این موضوع همیشه صدق نمیکند؛ بلیط ها چارتری توسط چارتر کنندگان تهیه شده و با نزدیک شدن به زمان پرواز در صورتی که صندلی های پرواز به فروش نرفته باشند چارتر کننده جهت جلوگیری از ضرر اقدام به فروش بلیط ها با قیمتی ارزان تر میکند و تخفیفات ۱۰ تا ۱۵ درصدی را بر روی قیمت بلیط های خود اعمال میکند.

اگر که تجربه سفر با هواپیما را داشته باشید از کاهش و افزایش قیمت های هواپیما در ایام مختلف سال باخبر هستید، این موضوع نیز دلایل مختلفی دارد و حتی نوع بلیط خریداری شده شما نیز میتواند در قیمت آن تاثیر بگذارد.

دسته دیگر بلیط های هواپیما که مناسب برای افرادی است که قصد دارند در زمانی مشخص به سفر بروند، بلیط های سیستمی بوده که از چند ماه قبل بر روی سایت برای فروش قرار دارند و کسانی که با برنامه ریزی و زمان بندی مشخص سفر میکنند میتوانند اقدام به تهیه این نوع بلیط ها کنند. خوبی بلیط های سیستمی این است که شما امکان کنسلی بلیط را دارید و همچنین که قیمت بلیط های سیستمی برای خردسالان و بزرگسالان متفاوت است. اصولا با نزدیک شدن به زمان پرواز قیمت بلیط های سیستمی بیشتر میشود اما گاهی نیز استثنا های در این بین وجود دارد.

با اینکه جزیره کیش مقصد پرطرفدار در کشور به شمار میرود اما میتوانید با کمی حوصله و زمانبندی درست اقدام به تهیه بلیط ارزان کیش کنید، باری اینکار نیز کافی است تا با ارزان ترین زمان های سفر به کیش آشنا باشید و یک وب سایت فروش بلیط را که اقدام به عرضه بلیط هواپیما با کمترین نرخ میکند را داشته باشید، سایت کیش فور یا kish4.ir یکی از وب سایت های فروش بلیط هواپیما بوده که شما میتوانید با خیالی راحت از بابت قیمت و کیفیت خدمات پس از فروش آنها اقدام به تهیه بلیط هواپیما خود کرده و سفری لذت بخش را به جزیره کیش برای خود برنامه ریزی کنید.

جزیره کیش یکی از جذاب ترین مقاصدی است که میتوانید برای داشتن تابستانی دلچسب انتخاب کنید، پس اگر که قصد دارید تا تابستان را در مقصد جذاب و مفرح بگذرانید بهتر است تا زودتر اقدام به رزرو تور کیش خود کرده و چمدان خود را برای سفری هیجان انگیز آماده کنید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 20:11

شهر دبی یکی از مقاصد گردشگری مشهور در دنیا بوده که بسیاری از توریستان و گردشگران برای سفری دلچسب تصمیم به سفر به دبی را میگیرند و مراکز خرید این شهر یکی از علت های اصلی شهر آن به شمار میرود.

در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین مراکز خرید دبی آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

یکی از جذابیت های این شهر اماراتی، جدایی جاذبه های دیدنی و تفریحی‌اش، مراکز خرید متنوع و لوکس آن بوده که برای بسیاری از مسافران جذابیت بالایی دارد، خصوصا بانوان و افرادی که به خرید کردن علاقه بسیار دارند.

تنوع مراکز خرید دبی باعث شده تا مسافران و گردشگران دست بازتری را در خرید داشته باشند و هر کسی با هر مقدار بودجه‌ای فرصت خرید از برند مورد علاقه خودش را داشته باشد. اگر که سفری اقتصادی به دبی دارید و به دنبال خریدی ارزان هستید پیشنهاد میکنیم تا مقاله ارزان ترین مراکز خرید دبی را برای داشتن خریدی اقتصادی در دبی مطالعه بفرمایید.

مرکز خرید برجمان دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی بوده که دارای دو فاز جدید و قدیمی بوده که در فاز قدیمی آن میتوانید اجناس گران قیمت تری را خریداری کرده و برای خریدی ارزان و اقتصادی تر میتوانید به فرا جدید آن مراجعه کنید. همچنین اگر که اقدام به اجاره ماشین در دبی کرده‌اید، میتوانید از پارکینگ طبقاتی مرکز خرید برجمان بهره ببرید. طبقه سوم برجمان دارای محلی برای تفریح کودکان بوده و همچنین یک فواره دو سویه زیبا که میتوانید از دیدن آن لذت ببرید.

مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall)

مرکاتو در لغت به معنای بازار در زبان ایتالیایی بوده و طراحی این مرکز خرید نیز مانند دنامش الهام گرفته از شهری مدیترانه‌ای بوده.

مرکز خرید مرکاتو دارای 140 فروشگاه مختلف در خود بوده که میتوانید به خرید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، محصولات بهداشتی و مراقبتی، لوازم خانگی، انواع جواهرات و … مشغول شوید.

در کنار خرید میتوانید از شهربازی، سینما و سوپر مارکت قرار گرفته در این مرکز خرید به تفریح و خرید بپردازید.ا تور دبی عازم این شهر مدرن هستید، آشنا بودن با مراکز خرید دبی میتواند در وقت شما صرفه جویی کند؛ در کل پیش از سفر به مقصدی جدید و تازه بهتر است تا اطلاعاتی در رابطه با آن داشته باشیم تا بتوانیم برنامه بهتری برای سفرمان بچینیم و نهایت لذت را از سفر برده باشیم.

ساعات کاری مرکز خرید مرکاتو دبی از ساعت 10:00 الی 22:00 میباشد.آشنایی با بهترین مراکز خرید دبی

مرکز خرید وافی دبی دارای 350 مغازه بوده که همراه با فروشنده های خرده فروش و عمده فروش خود تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید در دبی شده است؛ از جمله مواردی که میتوانید از مرکز خرید تهیه کنید میتوان به جواهرات، طلا، محصولات مختلف در زمینه فشن و لوازم خانگی اشاره کرد.

طراحی جذاب و منحصر به فرد این مرکز خرید که یادآور مصر و اهرام ثلاثه است نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند؛ مرکز خرید وافی دبی بهترین مرکز برای علاقه مندان به هنر بوده چرا که تقریبا اکثر آثار هنری در سر تا سر جهان را میتوانید در این مرکز خرید مشاهده کنید.

مرکز خرید دیره دبی درواقع یکی از جاذبه های گردشگری دبی بوده که علت آن نیز به علت موقعیت قرار گیری، رستوران ها و مراکز تفریحی بسیاری است که در

یکی از مقاصد توریستی و پرطرفدار برای مسافران سر تا سر دنیا دبی شهر اولین های دنیا بوده که با ایجاد فضاها دیدنی و دارا بودن متعدد جاذبه های گردشگری در خود توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به سمت خود جذب کرده است؛ یکی از جذابیت های این شهر اماراتی، جدایی جاذبه های دیدنی و تفریحی‌اش، مراکز خرید متنوع و لوکس آن بوده که برای بسیاری از مسافران جذابیت بالایی دارد، خصوصا بانوان و افرادی که به خرید کردن علاقه بسیار دارند.

اطراف این مرکز خرید قرار دارد، است؛ مرکز خرید دیره در هشتمین خیابان اسکله قرار گرفته و دارای 350 فروشگاه مختلف است؛ چند تا از معروف ترین فروشگاه های این مرکز خرید شامل رستوران ایرانی حاتم، کافی شاپ استار باکس، سالن بولینگ، سینما، رستوران عربی آل فاروج، پارک تفریحی سرپوشیده و… میشود.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 20:08

بهترین مناطق گردشگری قشم

بازدید : 0
جمعه 21 ارديبهشت 1403 زمان : 16:24

بلیط لحظه آخری کیش

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 0:02

آموزش غواصی در کیش

از جذاب ترین تفریحاتی که در دنیا نیز. طرفداران بسیاری دارد غواصی بوده که به واسطه اینکه جزیره کیش دارای سایت های غواصی بسیاری در جزیره کیش نیز غواصی در کیش از طرفداران بسیاری برخوردار است.

در این بین جزیره کیش، یکی از بهترین جاها برای غواصان بوده چرا که در خود بهترین سایت های غواصی ایران را جای داده است.

از این رو اگر به دنبال تجربه یک غواصی به یاد ماندنی و منحصر به فرد هستید؛ پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به جزیره کیش و سایت های غواصی کیش بزنید.

اما اگر که به دنبال یادگیری حرفه‌ای غواصی هستید و یا به دنبال مرکزی معتبر جهت آموزش غواصی در کیش، بهتر است تا کمی در انتخاب مجموعه‌ای که میخواهید دوره های آموزش غواصی خود را بگذرانید سختگیرانه رفتار کنید. یکی از بهترین مجموعه های آموزش غواصی در کیش در ین مطلب به معرفی آن پرداخته‌ایم با داشتن اساتید مجرب و حرفه‌ای اقدام به آموزش غواصی در جزیره کیش میکند.

همچنین این مجموعه در پایان دوره های آموزش غواصی به دانشجویان و غواصان خود مدرک معتبر بین المللی غواصی را اعطا میکنند که میتوانید با استفاده از آن در تمام سایت ها البته با توجه به نوع دوره گذرانده شده و میزان تجربه خود اقدام به غواصی کنید.

برای انجام غواصی شما نیاز دارید تا یک سری پیش نیاز های اولیه را داشته باشید؛

از جمله این پیش نیازها یاد داشتن شنا است؛ البته نیازی نیست که حتما شناگری حرفه‌ای باشید، اما بلد بودنش به داشتن تجربه‌ای بهتری، کمک شایانی خواهد کرد.

مورد بعدی آمادگی جسمانی است که میبایست فرد دارای مشکلات قلبی و جسمانی جدی نباشد و این مورد برای امنیت خود شخص میباشد، برای مثال اگر که شکستگی ترمیم نشده دارید، بهتر است تا اتمام دوره نقاهت از انجام غواصی پرهیز کنید.

برای انجام غواصی محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما تا جای امکان بهتر است تا کودکان زیر ۸ سال را برای غواصی نبریم.

اگر که به دنبال یادگیری غواصی در کیش هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مطلب ازddiver.irهمراه ما باشید.

اما یکی از پرطرفدار ترین راه های که میتوانید به کاوش و گشت و گذار درون آبهایی آزاد و دیدن موجودات زیبای دریایی مشغول شوید، غواصی است؛ با کمک غواصی شما میتوانید مدت طولانی تری را با کمک وسایل و لوازم غواصی در زیر آب بمانید و از زیبایی های طبیعت زیر آب نهایت لذت را ببرید.

از سمتی یکی از جذابیت های این رشته ورزشی یعنی غواصی؛ وجود مکان های بسیاری است که میتوانید برای تنوع و ماجراجوی های جدید برای غواصی به آنها بروید.. راه های مختلفی برای دیدن از این دنیایی پر از شگفتی وجود چه به وسیله کشتی های کف شیشه‌ای یا وسایل فیری دایو که برای چند دقیقه‌ای کوتاه میتوانید لذت دیدن موجودات زیر آب و دنیایی آبی آنها را داشته باشید.

حال که کمی در رابطه با ورزش غواصی در کیش آشنا شدید، شاید دلتان بخواهد تا درباره دوره های آموزش غواصی در کیش اطلاعاتی را کسب کنید.

پیش از آن باید یادآور شویم که محدودیتی در باب غواصی بانوان وجود نداشته و هر کسی با هر سنی میتواند از انجام این ورزش دریایی لذت بخش در جزیره کیش لذت ببرد.

اگر که نخستین باری است که میخواهید در جزیره کیش غواصی کنید و نگران هستید، باید بگوییم که جایی هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که در جزیره کیش متعدد مراکز و کلوپ های تفریحاتی که اقدام به ارائه خدمات غواصی در کیش هستند میکنند و آموزش های پایه و ساده را برای تجربه یک غواصی خوب به شما میدهند.

اگر برای اولین بار است که میخواهید غواصی کنید و برایتان جای سوال است که چطور برای نخستین بار و بدون پیش زمینه‌ای غواصی کنید، باید به شما این اطمینان را بدهیم که جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که این مجموعه با برخورداری از اساتید و مربیان مجرب و حرفه‌ای آماده است تا آموزش های لازم را همراه با وسایل مورد نیاز شما برای یک غواصی خوب را در اختیار شما قرار دهد و شما با خیالی راحتی میتوانید در آبهای زلال خلیج فارس مشغول غواصی با بهترین امکانات و تجهیزات با خیالی راحت بشوید.

در رابطه با دوره های آموزش غواصی در کیش نیزی باید بدانید که به طور کل سه جلسه آموزش غواصی به صورت تئوری و عملی وجود دارد و در ابتدا میبایست پیش نیاز های لازم همچون تمرین تنفس و ماسک را یاد گرفته و سپس در سطح آب و همراه با تجهیزات کم به شنا مشغول شده و پس از آشنایی مقدماتی با وسیله و شنا با تکنیک های مقدماتی غواصی آشنا شوید.

دوره های غواصی یکی از پس از دیگری تکمیل کننده یکدیگر هستند و در پایان هر دوره سرتیفیکیت مربوط به آن به شما اعطا خواهد شد و میتوانید به غواصی مشغول شوید.

بازدید : 2
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 0:22

معرفی سینماهای کیش

بازدید : 2
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 0:19

10 رستوران برتر دبی

بازدید : 6
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 2:23

اقمت در هتل از راه های است که مسافران و گردشگران ترجیح میدهند تا در سفر خود به مقصدی جدید و جذاب در. آن اقامت داشته باشند و انتخاب هتلی خوب و با کیفیت از موارد مهمی است که میبایست در هنگاام سفر در نظر داشته باشید، در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین کیش سلام قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین هتل های کیش آشنا کنیم.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج کیش نخستین هتل دریایی در کیش بوده که به علت داشتن معماری جذاب و خاص خود مورد توجه افراد قرار گرفته است؛ اتاق های این هتلبه صورت 100 ویلا و اتاق بوده که به گونه‌ای طراحی شده است که بخشی از آنها بر روی آب قرار گرفته است. نکته جالب در رابطه با اقامتگاه های این هتل شیشه‌ای بودن کف اتاق های است که بر روی آب قرار دارند به نحوه که میتواند در طول اقامت خود از دنیایی زیر آب دیدن کرده و لذت ببرید. همچنین اقامتگاه های این هتل هر کدام دارای بالکن هستند که منظره‌ای چشم نواز از نوار خلیج فارس و طلوع و غروب کیش در اختیار شما میدهد.

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش امکانات سرویس های مختلفی را برای مسافران و گردشگران خود در نظر داشته و چند رستوران و کافه مختلف را برای راحتی ایشان در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها پرداخته‌ایم:

اتاق هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش همانطور که گفتیم دارای اقامتگاه های متفاوت و مختلفی است که هر کدام دارای امکانات و طراحی متفاوتی است که میتوانید بر طبق سلیقه و علاقه خود از بین آنها انتخاب کنید. متراژ اقامتگاه های این هتل بین 40 متر، 60 متر و 120 متر ساخته شده‌اند که در دسته های مختلف شامل دو تخته رو به غروب، دو تخته رو به دریا، دو تخته رویال رو به ترنج، دو تخته توئین رو به ترنج، سوئیت امپریال و سه تخته رویال رو به ترنج ساخته شده‌اند.

تاریخچه ساخت هتل ترنج کیش

در سال 1394 هتل ترنج کیش تاسیس و افتتاح شد که همین موضوع این هتل را در دسته هتل های تازه ساخت جزیره کیش قرار میدهد.

هتل ترنج کیش با یاری گروه مهندسی به گونه‌ای طراحی شده تا با استاندارد های حفظ محیط زیست طراحی و ساخته شود و کمترین آسیب را به محیط زیست و اکوسیستم وارد کند که خود نکته‌ای مثبت و قابل توجه در رابطه با هتل ترنج کیش است.

هتل ترنج کیش به واسطه موقعیت قرار گیری خود لوکیشنی جذاب و دیدنی را در اختیار ساکنان خود قرار داده است و همینطور دسترسی خوبی را به ساحل دریا؛ هتل ترنج کیش در غرب جزیره کیش و در دو فاز متفاوت ساخته شده است. دو فاز این هتل به ترتیب با طرح بته جقه و ترمه بر روی آب بوده که بخش جذاب و قابل توجه این هتل بوده و بخش دیگر آن طبقاتی و در ساحل جزیره واقع شده است

رستوران خورشید:

رستوران خورشید هتل در بخشی از هتل قرار گرفته که بر روی آب است و دارای کفی شیشه‌ای میباشد که میتوانید علاوه بر نوش جان کردن وعده غذایی خود از تماشایی غروب آفتاب لذت ببرید. منوی این رستوران متنوع بوده و میتوانید انواع غذاهای بین المللی را در منوی این رستوران پیدا کنید.

معرفی هتل ترنج کیش

تاریخچه ساخت هتل ترنج کیش

کافه گلف:

یکی از کافه های که در این هتل منحصر به فرد قرار گرفته است که میتوانید از آن دیدن کرده و از نوشیدنی های متنوع و جذاب آن میل کنید، کافه گلف هتل ترنج بوده که دارای منوی متنوع از انواع آبمیوه های طبیعی، دمنوش، فست فود، دسر، کیک و … در خود است.

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ساحلی ترنج کیش دارای آلاچیق های متعددی در ساحل خود بوده که میتوانید با نشستن در آنها از مناظر زیبایی پیش روی خود لذت ببرید؛ اما از امکانات اصلی و دیگر این هتل که باید به آنها اشاره کنیم سالن اختصاصی ساحلی هتل بوده که مناسب جهت انجام بازی های ساحلی است، از جمله تفریحات موجود در این سالن میتوان به والیبال ساحلی، ایر هاکی، سالن بیلیارد اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل ترنج میتوان به سونا و جکوزی، استخر، فوتبال دستی، مسیر دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، پزشک، ماساژ، بیلیارد، لاندری، گاوصندوق، خدمات نگهداری کودکان و…. اشاره کرد.

رستوران ساحلی:

این رستوران گزینه‌ای مناسب برای صرف شام در هتل بوده که گزینه های متنوع و جذابی را در اختیار مسافران هتل قرار میدهد.

رستوران تاج:

برای وعده صبحانه و عصرانه میتوانید به رستوران تاج هتل ترنج رفته و از صرف صبحانه در وسط آب های خلیج فارس لذت ببرید. این رستوران نیز بر روی آب قرار گرفته و انی امکان را به شما میدهد تا از منظره دریایی پیش روی خود هنگام صرف غذا لذت ببرید.

کافی شاپ ساحلی:

از دیگر کافی شاپ های هتل ترنج کافی شاپ ساحلی هتل بوده که منوی آن مشابه به منوی کافه گلف بوده و در قسمت ساحلی هتل و بر روی شن های ساحل قرار گرفته است. میتوانید از این کافه برای دورهمی های دوستانه، تولد و سورپرایز ها بهره ببرید.

با توجه به اینکه هتل ترنج کیش از مرکز شهر جزیره فاصله دارد، پیشنهاد میکنیم تا هنگام سفر به کیش اقدام به اجاره خودرو در کیش کنید تا به راحتی بتوانید از مراکز تفریحی و گردشگری کیش دیدن کنید و به گشت و گذار در جزیره بپردازید

بازدید : 5
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 2:18

قوانین خرید ملک در دبی

برچسب ها دبی سلام , خرید ملک ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 143
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی